free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Hoe voorkom je een gebroken hart?
  New Posts New Posts RSS Feed - ha?een breuk voorkomen???hmmm.. kan wel..
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ha?een breuk voorkomen???hmmm.. kan wel..

Post Reply Post Reply
Author
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hawra Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ha?een breuk voorkomen???hmmm.. kan wel..
    Posted: 29 November 2007 at 21:39
hmmmm meiden(ook jongens als ze er zijn :P) ik denk wel dat je een gebrokenhart kan voorkomen..als je goed oplet in het leven (alert zijn) <<<<<<daarmee bedoel ik dus dat je goed nadenkt over het leven en goed nadenkt voordat je wat doet,kan je wel een breuk voorkomen.....nou jah..ik weet het...ik weet het..mijn praatjes zijn onduidlijk...mijn vriendinnen zeggen dat..maar goed ..hier is een voorbeeld:

je vriendje heeft je gezegt om naar de stad te gaan..jij bent gekomen...en hij ..ook..daar zit hij dan......niet op jou aan het wachten maar hij zit op een bankje met een ANDER en eet en drinkt gewoon alsof het hem niet boeit..hij heeft je gezien en jij hem..hij kijkt je minachtend aan en gaat weer verder..

nou jah dat was WEEEEEERRR 1 van mn domme voorbeelden..maar op dat moment kan je naar huis gaan en je leven leven..(je wist helemaal niet dat het zo zou aflopen..jullie waren '''kloos''!!!)volgende keer kom je hem tegen en doe je alsof je niks hebt gezien en gaat gewoon met je vriendinnen om

ik zie dat het logisch is ''een koekje van eigen deeg'' te geven..maar jah 100% een voorbeeld was het niet ...mijn vriend had dit bijna kunnen overkomen..

maar goed....doei doei..ik weet dat jullie dit al wisten maar jah:P:P:P:P
Back to Top
boogschutter View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boogschutter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2008 at 16:55
hoi hawra.
ik lees dit zo je punt zie ik wel
zitten en is wel slim van je geschreven
ben jij ook eens op je hart gestampt dan
want hoe ik dit zo lees heb jij ook wel wat moeten
mee maken op het liefdes gebied.
groetjes boogschutter
Back to Top
hawra View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hawra Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2008 at 20:09
najahh..lief dat je het vraagt.....! er zijn sulke gemene meisjes in mn klas die rot doen....niet alleen tegen mij..ook tegen kleinere mensen......ik ben stiekem een BIG_HATER   van hen..dus zo kan je het ook met een jongen verglijken.
Back to Top
boogschutter View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote boogschutter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2008 at 21:28
ja daar kan je het wel zo
beetje mee vergelijken ja hihi
groetjes boogschutter
Back to Top
hawra View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hawra Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2008 at 17:50
xx xx xx
Back to Top
A-tje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote A-tje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2008 at 19:44

Ik denk niet dat je een gebroken hart kan voorkomen

want als dat zo zou zijn, waarom zou iedereen dat dan neit doen ?

En je krijgt meestal een gebroken hart van iets wat je neit ziet aankomen....

anthe.
Back to Top
iemand.. View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iemand.. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2008 at 17:23

Edited by iemand..
Back to Top
anoniemm View Drop Down
2stars
2stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote anoniemm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2009 at 13:42

ik denk ook niet dat je het kan voorkomen.. want als je zo 'kloos' bent, met een jongen kan je toch ook niet voorkomen dat hij (zoals jij zei ) met een ander op een bankje zit ? dan stort je wereld ook in mekaar ! toch ?

tsja,
wat ik moet hier neerzetten ?:$
Back to Top
the basman View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote the basman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 at 16:52
Lees alles over het voorkomen van een gebroken hart op www.gebrokenhart.com
the basman
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 1.777 seconds.