free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Hoe heb je zo kort mogelijk een gebroken hart
  New Posts New Posts RSS Feed - Gebroken hart !
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Gebroken hart !

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bliepbloep Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Gebroken hart !
    Posted: 22 Juli 2008 at 22:18
Hallo,
Het is nu ongeveer 2 maanden geleden dat ik met een jongen vree..we waren meer als een jaar samen..ik kon mezelf zijn bij hem,deed heel veel samen met hem, ik was echt zo verliefd. Ik had mij nog nooit zo goed gevoeld bij iemand..
Iedereen vond ons een mooi & goed koppel enzo..
Alles leek goed te gaan tot dat ik naar een fuif ging met een vriendin,waar hij ook naartoe kwam met vrienden..ik had vooraf gezegd dat ik niet de hele tijd bij hem kon zijn omdat ik met mijn vriendin daar was..hij zei dat dat oké was.
In het begin deed hij nog heel normaal maar later die avond deed hij de hele tijd zo handtastelijk en dat vond ik toen niet zo fijn..normaal heb ik dat wel graag maar toen was het echt te erg..
Ik zei dat hij moest stoppe met zo raar te toen want ik wist dat hij al wel wat gedronke had en waterpijp gerookt had..
Daarna zag ik hem steeds vaker bij andere meisjes staan.. daar werd ik natuurlijk een beetje kwaad van want ik had het gevoel dat ik hem niet meer kon vertrouwen.
Toen de fuif bijna gedaan was, stuurde hij mij dat hij met me wou prate.
Dus gingen we na buiten op een bankje zitten..hij deed weer heel raar & handtastelijk..en ik zei weer dat hij moest ophouden en normaal moest doen..ik vroeg hem of hij gedronken & gerookt had en hij zei nee..ik vroeg hem of hij trouw geweest was en hij zei ja..ik vroeg hem of hij zou liegen en hij zei nee..maar ik wist gewoon dat er iets niet klopte en had het gevoel dat hij mij bedrogen had.
Ik werd zo kwaad dat ik iets zei waar hij ook kwaad van werd en toen maakte ik het uit..
Ik was natuurlijk zo droevig want ik voelde nog steeds heel veel voor hem..en hij leek er niks om te geven.
Op het einde van de fuif kwamen verschillende mensen naar mij toe en zeide dat het goed was dat ik het uit had gemaakt omdat hij mij bedroge had met een ander meisje..
Ik was zo kwaad en verdrietig dat ik heel de nacht gehuild had en niet had kunnen slapen..
Maar uiteindelijk stond zijn fiets nog bij mijn thuis dus moest hij die de volgende dag komen halen..maar ik wou hem absoluut niet zien..
Op die dag kwam hij dus zijn fiets halen en wou hij met me praten..hij was zo hard aant slijme dat hij me terug wou en het hem zo hard spijtte en dat hij niet wist wat hij deed omda hij dronke was .. maar dat vind ik maar een slap excuus !
Ik zei ja ge weet dat ik nog verliefd ben enzo maar ik kon u absoluut niet meer vertrouwen en ik weet niet of dat vertrouwe ooit nog wel terug komt..maar geef me tijd..
Die volgende dage kwam ik hem overal tegen..hij wou de hele tijd praten..en hij wou me terug..hij zei dat hij zoveel van me hield enzo ..weer zei ik dat ik tijd nodig had.
Toen ik een keer terug met hem afsprak hadde we zoveel lol dat ik terug met hem kuste enzo het leek net alsof er niets aan de hand was maar ik wist dat ik fout bezig was en zei dat ik nog steeds vertrouwe wou..hij begreep dat niet goed want hij zei dat hij me nooit meer ging bedriegen en dat dit de eerste keer was..
Later die week..had ik nog steeds lol met hem..maar op school playde hij met een ander meisje( een vriendin van mij)..die uiteindelijk op hem verliefd was..ik was zo jaloers want ik wilde hem zo graag terug maar ik wist dat dat niet ging.
Effe later kreeg ik te horen dat ze vreeën..eerst was blij want ik dacht zo kan ik hem uit mijn kop zette maar het lukte niet.
Nu 2 maanden later kan ik hem nog steeds niet vergete, hoe hard ik ook probeer en dat wil.
Ik denk dat ik voor altijd van hem blijf houden..maar hij behandeld mij nu echt zo slecht..hij scheld me uit en praat slecht over mij..en daarna stuurt hij mij een sms'je dat het hem spijt dat hij zo stom deed enzo..
Ik ben zo kwaad op hem, ik heb zelfs het gevoel dat ik hem haat..maar toch hou ik langs de andere kant van hem..
Ik vertel tegen iedereen dat ik hem niet meer terug wil enzo maar eigben ik nog verliefd op hem
Ik wil echt dat mijn gevoelens voor hem zo snel mogelijk verdwijnen..
Ondertussen heb ik al een nieuwe jongen leren kennen, waar ik mij ook wel goed bij voel enzo maar toch kan ik mijn ex maar niet vergete.. :(:(
Nu kom ik van zijn vrienden allemaal te horen dat hij mij al verschillende keren bedrogen had met verschillende meisjes..
Wat moet ik doen?
Kan iemand me aub helpen?
x

Edited by Bliepbloep
Back to Top
Cherr View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cherr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2008 at 22:33

je moet die ex echt vergeten gewoon desnoods nooit meer tegen hem praten en sijn msn verwijderen enzow

ik zou als ik jou was egt voor die *nieuw* jongen gaan kijken hoe dat loop of even geen relatie en je moet gewoon denken dat die 1 f*cking player is en je hem nooit meer hoeft en gewoon aan leuke dingen denken niet naar foto's van hem kijken en gewoon lol maken ;)

khoop voor je dat dat een beetje helpt;)

Back to Top
Polishcutie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Polishcutie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2008 at 13:29

ai hoe erg meisje !

Je doet me denken aan vriendin van me , di had haar niet bedrogen maar ook zo bij andere meisjes hangen..

tjah soms merk je ta laat da je jongen niet geschikt was..

wat ik heel moeilijk vond maar dat heeft wel geholpen ..

dat wat Cherr zegt ! en al zijn smsen verwijderen ! ALLES behalve ! de heel gemene zo weet je weer waarom hij niet meer bij je is

Doe al zijn cadeautjes weg of verkoop ze ! nog handig ook .. ik heb nu al €10 verdiend aan hem..

doe opgesl*gen msngesprekken weg.. (ik barste eens in huilen uit , toen ik perongeluk 1 terug vond)

Ga veel uit , flirt met andere jongens en vertel aan iedereen wat een klootzak je ex was , dat lucht keifel op :)

Meisje je raakt er wel door ! x

FCK DE WOORDEN DIE JE ZEI
FCK MIJN HART DAT JE BRAK
FCK DE TRANEN DIE JIJ VEROORZAAKTE
FCK DE 10 MAANDEN DAT WE SAMEN ZOUDEN ZIJN (11-08)
FCK YOU JIJ DIE MIJN HART HEBT
Back to Top
brokenwings View Drop Down
2stars
2stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote brokenwings Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2008 at 14:43

Meis..

Liefde is een krachtig iets, je gaat toch niet je hart weggeven aan iemand die niet weet hoe belangrijk zo iets is en niet weet hoe hij ermee moet omgaan... Je bent boos, woedend, wilt wraak het liefst, je krijgt gwn van die aanvallen, het is geen liefde wat je hebt hoor voor hem, maar dat hij je zoiets flikt, dat is gwn pijnlijk en alsof zijn hart van steen is.. Boeie, weetje jouw verhaal doet me denken aan Flowerpower haha.. Ga lekker met je vriendinnen leuke dingen doen, kijk Mama mia.. Die film is kei gaaf! Trek je er niks van aan..

Als er echt zo iets is als Karma.. Dan komt het goed!.

Hij zult het nog een keer hard voelen, want na regen komt zonneschijn en wanneer jouw zonnenschijn er is, zal het bij hem hard regenen

Be strong, love yourself, keep your head up, laat hem los..

Peace and Love

Back to Top
Bliepbloep View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bliepbloep Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 at 14:21
Bedankt dat gullie mij zo hard steunen !!

Nu alweer een maand later, kan ik hem nog steeds niet vergete..en ik word er echt misselijk van..
Ondertussen is het ook niks geworde tusse mij & die andere jongen..ik denk dat ik nog niet klaar ben voor een nieuwe relatie enzo..ik heb geen vertrouwen meer in jongens denk ik zo.

Nog steeds voel ik mij zo verliefd op hem, terwijl ik hem echt zo graag wil vergeten !

Maar ik ga proberen om over hem heen te geraken
& nogmaals bedankt voor jullie steun enzo !!
Back to Top
wailian View Drop Down
3stars
3stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wailian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2012 at 05:33
People today of each and every course and degree can effortlessly get these mainly because their rates ugg boots outlet australia are of each and every range.In here you can feel free to choose any goods ugg boots sale cheap as long as you like. The reinforcement back heel makes the cheap uggs online be more durable and can be worn for a long time. We are looking forward your coming to the web site.Believe it or not there are designer ugg boots even for the smallest baby¡¯s feet. For older kids you do have all varieties of fabulous footwear options. ugg boots sale uk has many style boots, The classical style boots are favor by many people who pursuit warm and practical. They are so elegant that can match with any outfits perfectly. And the Classic Argyle Knit boots are so nice and delicate which can show your sweet image. What¡¯s more, there are other style UGG Boots. You can buy discount uggs at our ugg australia uk sale online! discount zgg sheepskin boots are common to most using individuals out there.Genuine UGG .Suede uppers and EVA molded rubber pod inserts for durability and traction makes this boot perfect for the cold. The unique design make these style boots loved by many young ladies. If you are a girl love chic and fashion, buy this style is your wise choice. Debatable zone safety reasons steals the england football team,prevents and simple baskets to your Orangish zgg boots sale australia.Check it out. all of classic and latest patterns of ugg have been collected.This style tends to run a size large. We recommend ordering a size smaller from your typical shoe size. If you are between sizes, we recommend ordering a full size and a half smaller.I guess that some of you would consider these boots as unfashionable and will make a big feet look. Actually, that is absolutely wrong. Though they look big, they will make a chic and refined look. Now they come in a variety of styles, sizes and colors. No matter which style you are searching for, you can always find the suitable one to fit with any kind of apparel you are wearing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 1.250 seconds.