free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Hoe voorkom je een gebroken hart?
  New Posts New Posts RSS Feed - Mijn hart brak die middag...
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Mijn hart brak die middag...

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mikkie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mijn hart brak die middag...
    Posted: 02 Augustus 2008 at 19:45

Mijn liefde voor het leven was hij dacht ik... en ik was ervan overtuigd dat hij hetzelfde voelde. Hij had het er altijd over dat hij deze relatie heel serieuz nam en dat alles ook belangrijk was voor hem.                                                    We waren 21 maanden verder en op een zaterdag middag toen we bij elkaar waren, gaf hij aan dat hij het uit wilde maken, er een punt achter wilde zetten... Ik kon het niet geloven. Zomaar. Mijn hart brak die middag. Behalve geliefden waren we ook beste vrienden.

Ik heb hem een brief gestuurd met hoe ik me voel maar daar nooit meer wat over gehoord. Ik voel me hopeloos zo zonder hem> hoe kan ik hier het beste mee om gaan???? Iemand tips? Want ik weet het even niet meer

Love can make you feel free but make a prisson of your heart
Back to Top
brokenwings View Drop Down
2stars
2stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote brokenwings Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 at 19:05

Lieve schat, ik weet wat je had maar nu is het een pot nat. Het is lief dat je hem een brief stuurt maar daar blijft het ook bij. Je had liever al die gevoelens die je woord voor woord uit je hart hebt geschreven moeten delen met je beste vriendin. Daar had je meer baat bij. Omdat hij degene is die het verbrak, betekent zo'n brief niks anders dan een brief alleen jij weet hoe belangrijk het is dat hij het met volle aandacht het moest lezen, maar ik betwijfel of dat is gebeurd. 21 maanden is niet weinig, ik heb zelf 2 jaar gehad en na 1 jaar uit te hebben, is mijn hart nog niet geheeld. Wees sterk, deel veel met je vriendinnen en vooral wanneer je je echt depri voelt en hem wilt opbellen, doe het niet maar ga liever naar een goed vriendin, ik heb nooit iemand gehad waarmee ik kon delen dus zijn mijn gevoelens in verwerking gegaan met mijzelf, dat is niet gezond, je zult in je eigen wereldje gaan leven en vaak genoeg emotioneel gebroken reageren en daar houden mensen ook niet van.

Doe rustig aan, wees goed voor jezelf, verwen je zelf af en toe, ga een keer een leuke massage nemen of ga wat leuks doen met vriendinnen. Probeer mensen te helpen met hun problemen waar je om geeft want wat je geeft krijg je ook terug remember this.

Ga niet achter hem aanlopen, hiermee zou je zijn ego voeden en bah bah dat willen we niet hebben. Tja je moet het loslaten en verwacht niet van, oh misschien belt hij mij een keer of misschien komt het goed, nee, wees goed voor je hart en probeer je kracht terug te vinden.

What's gone is gone lieverd, I know it hurts but sometimes we have learn to accept things even if we don't want to.

Peace and love!

Back to Top
Mikkie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mikkie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 at 23:13

Doe rustig aan, wees goed voor jezelf, verwen je zelf af en toe, ga een keer een leuke massage nemen of ga wat leuks doen met vriendinnen. Probeer mensen te helpen met hun problemen waar je om geeft want wat je geeft krijg je ook terug remember this.

What's gone is gone lieverd, I know it hurts but sometimes we have learn to accept things even if we don't want to.

Dank je wel voor de tips en aan deze hierboven heb ik zeker wat aan, al blijft het moeilijk...

Ik zal niet achter hem aan gaan lopen want ik wil inderdaad zijn ego niet voeden. nogmaals dank je wel voor je lieve woord.

Love can make you feel free but make a prisson of your heart
Back to Top
Cengo View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cengo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2011 at 11:27
Ik kan je nog een tip geven:
Neem even een kijkje op:
www.verliefdzijn.net

Hier vind je alles over verliefd zijn, over de kenmerken en wat voor reactie in je hersenen afspelen. Blader door de berichten door. En wellicht heb je een oplossing gevonden om je te isoleren van je geliefde.

Heel veel succes!

Cengo
www.verliefdzijn.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 3.219 seconds.