free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Jongeren tot 12 jaar met een gebroken hart
  New Posts New Posts RSS Feed - Zo als altyd...
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Zo als altyd...

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SweetGirl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Zo als altyd...
    Posted: 04 Februari 2010 at 14:53

zoals altijd ben ik weer verliefd op een jongen uit de 2e klas. ik heb hem elke pauze bespioneerd en al dat soort dingen ik wist dat hij me niet leuk vond maar dat hij me niet leuk vind betekent toch niet dat ik hem niet leuk mag vinden?  en mijn vriendinnen hebben vandaag na school tijd dus aan zijn beste vriend verteld dat ik verliefd op hem ben en hij zij het natuurlijk aan hem. dus hij was er achter gekomen en ik vond het natuurlijk niet zo leuk en hij dacht dat ik verkering vroeg maar ik vond hem gewoon heel leuk  maar jha nu weet hij het dus en hij zei nee en nu weet ik dus niet wat ik moet doen  ik durf me morgen niet meer te laten zien 

dus willen jullie mij aub helpen  oja; hij kent mij ook want we zitten samen bij de drama club

Back to Top
fashion View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fashion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 at 01:56
tjah.. lieverd das inderdaad erg genant..

mijn tip..

gewoon negeren.. sterk zijn.. meer kun je niet doen..

kijk niet naar hem.. en als er word gelachen.. ook niet op reageren..

gewoon bij je vriendinnen blijven.. en doen alsof er nix is gebeurt;)

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.656 seconds.