free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Iemand anders een gebroken hart bezorgd?
  New Posts New Posts RSS Feed - horen dat ie op iemand anders is
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

horen dat ie op iemand anders is

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Onlyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: horen dat ie op iemand anders is
    Posted: 29 Augustus 2010 at 11:37
ik hoorde van een vriendin dat mijn vriendje op iemand anders was, ik vond het niet leuk om te horen, dus toen heb ik het uitgemaakt, toen heeft hij mij het uitgelegd dat het niet zo was, maar ik geloofde hem niet, had ik dat maar wel gedaan, hij wil nu niet meer met me, ook al geloof ik hem nu wel.... want mijn vriendin heeft het al uitgelegd dat ze dat moest zeggen(ze werd namelijk bedreigd, met wat zeg ik niet) van iemand(ik noem zijn/haar naam niet) wat moet ik doen?? kweet het echt niet meer

xxxjes iemand die het niet meer weet
Back to Top
aphrodite View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aphrodite Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2010 at 20:50
als hij echt om je geeft dan zal hij hetg begrijpen als je alles uitlegd. Als hij dan niet naar je luisterd en hij alles negeert dan ben ik bang dat je je goed moet realiseren dat hij dan niet serieus denkt over jullie realtie. Want als je echt zoveel van elkaar houd, maakt niks jullie kapot en zit hij met slapeloze nachten net als jou. En zal hij je zo ongeveer terugsmeken!
liefs,
   Aphrodite
*          ~XxX-aphrodite-XxX~            *
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 1.730 seconds.