free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Hoe heb je zo kort mogelijk een gebroken hart
  New Posts New Posts RSS Feed - Hoe vergeet je je ex??
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hoe vergeet je je ex??

Post Reply Post Reply
Author
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Shirty Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hoe vergeet je je ex??
    Posted: 05 September 2006 at 20:27

Hallo allemaal! Iedereen heeft wel eens dat hij of zij gewoon zijn of haar ex niet kan vergeten.. dat is best wel irritant dus hier tips:

VOOR MEIDEN -

1. Snoep lekker veel
2. Ga veel uit
3. Zoek troost bij vriendinnen!
4. Ga opzoek naar andere jongens
5. Huil zeker GOED uit!?

VOOR JONGENS

1. Ga bevoorbeeld lekker game  [dan ben je helemala in het spel!]
2. Ga ook veel uit..
3. Ga opzoek naar leuke meiden..

Verder heb ik eigelijk niet meer tips.. maar bij mij helpt praten het aller beste!!.. Veel Succes en sterkte voor de mensen die nu een ''Gebroken hart'' hebben!!

Groetjes Shirty

Back to Top
mi_ssy ||*|| View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mi_ssy ||*|| Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2006 at 20:44
thnx;-)
lOvessz&kissez yOu
Back to Top
Princes Peach View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Princes Peach Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2006 at 21:46
=

Edited by Princes Peach
Back to Top
JOJO View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JOJO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2006 at 18:03

haha nee mayaa somiGhe houden wel van Gamen somiGhe niiet..

enn ik kan niet eGtt met vriendinnen praten over mn exx  mayaa ik moet eigenlyks wel iemand hebbuh om over hem te hebbuh want kan eGtt niiet szonder mn ex [ steFan.. ]  ii.Ck wil hem so GraaGhh teruGh een vriendin van me wil hem vrijdaGh uitnodiGhen  daar heb ii.Ck niet szoveel sziin iin want kryg misschien dan op myn feestt wel ruszie met hem en daar sziit iik niiet op te wachten

Back to Top
Shirty View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Shirty Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2006 at 18:35
Ik denk dat je bij het feest op jet juiste moment moet praten met hem! onder 4 ogen.. je moet heb duidelijk maken dat je hem nog leuk vind en dat je nu precies wilt weten wat hij van je vind.. en laat ook merken dat het SIRIEUS is want sommige jongens begrijpen dat niet  Ik wens je dan ook succes.. en sterkte.. want met je ex praten is ook niet alles.. trouwens je ex heeft dezelfde naam als mijn ex en nu weer vriendje.. is ook lang verhaal, kun je lezen bij onderwerp:Kermis jongen..!! Maarja Groetjes.. xX Shir
Van Shirley..
Back to Top
JOJO View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JOJO Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2006 at 21:07

oke dankje !

IK ZAL HET PROBEREN !

DOEGH !

Back to Top
Shirty View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Shirty Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2006 at 12:22
Oke gamen ook voor de meiden want ik self doe ook veel aan de SIMS 2
Van Shirley..
Back to Top
espoir View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espoir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2006 at 22:53

Dank je wel,

Ook ik zit te wachten op zulke tips.Thumbs Up

Doe al zo ontzettend m'n best me vooral te bemoeien met m'n eigen toekomst, vrienden, afspraakjes maken, maar eens kom je thuis en dan...

Oh ja ik heb nog een hele goeie tip, komt ie:

Stel je voor hoe het eruit zou zien als je over je ex heen bent;Big smile  Wat zou je gaan doen, zou je een andere sport gaan beoefenen, naar een ander kroegie of disco gaan, bepaalde kleding niet meer dragen, met een bepaalde vriendin veel meer omgaan.    Als je iedere avond 5 minuutjes je ogen dicht doet en hierover fantaseert, het schijnt dat je lichaam reageert op levendige fantasie, en dus dat je je dan beter gaat voelen.

Proberen maar, ik was hem weer vergeten dus ik doe gezellig mee vanaf vanavond.

succes,

Espoir

somshet doet zo'n en soms
Back to Top
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mi_ssy ||*|| Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2006 at 17:44
thnx voor de tip hij werkt echt heel goed.
lOvessz&kissez yOu
Back to Top
T. View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote T. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2006 at 10:28

bedankt voor deze tips want mijn vriendin had ze echt wel nodig!

Ze is gedumpt  Zielig voor haar!

Back to Top
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mi_ssy ||*|| Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2006 at 11:54
wens haar sterkte voor me
lOvessz&kissez yOu
Back to Top
espoir View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espoir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2006 at 19:22

Fijn dat jullie er iets aan hebben.

Binnenkort komen er meer tips want:::: HET IS NU ECHT UIT Hij heeft het nog niet uitgesproken of gemaild of gesmst, hij heeft gewoon niet meer gereageerd.

Espoir heeft even geen hoop meer maar daar zal ze aan (moeten) wennen. en ze zal er aan wennen.

tot schrijfs,

Espoir

Back to Top
xzxz View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xzxz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2006 at 17:19
DE TIPS WERKEN NIET ECHT BIJ MIJ MAAR JIJ KAN HET OOK NIET HELPEN:(
Back to Top
espoir View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espoir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2006 at 18:10

Hoi Newbie,

Als de pijn op z'n ergst is, kan ik me daar alles bij voorstellen, je moet ook eerst overleven, momenteel fiets ik om niet gewurgd te worden door alle emoties, en probeer alle afspraken na te komen zodat ik wat afleiding heb.Wacko

Heb jij genoeg te doen? En misschien nog belangrijker, heb je iemand waar je bij terecht kunt om even uit te huilen?Cry

Heel veel sterkte, sms maar met me als je wil,Hug

Espoir

Back to Top
xzxz View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xzxz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2006 at 08:49
ik moet drie keer in de week dansen dus
en ik kan maar bij een vriendu=in terecht om uittehuilen mar als ik daar ben dan komen er jongens bij en dan kan ik mijn verhaal niet meer kwijt maar dan hebben we wel een supper leuke avond
andere vrienden zeggen dat ik heel stom ben geweest om met hem te hebben maar het is nu anderhalvemaand uit in ik ben er nog steets niet overheen
(thom i love jou so)
groetjes -xxx- xz
Back to Top
espoir View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espoir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2006 at 12:36

Hoi,

Andere vrienden kunnen niet oordelen over jou beslissingen, wie weet als ze zelf in deze situatie hadden gezeten hadden ze hetzelfde gedaan. Zij weten niet wat jij voelt. 

Ik voel erg met je mee, het kan een hele tijd duren, en echt probeer die tijd zo 'prettig'mogelijk door te maken, het is al ellendig genoeg.

En denk aan je toekomst, want als het wel nog wat met hem was, had je toch ook leuk werk willen hebben en leuke vrienden en hobby's, dus doe dat evengoed, en geef jezelf de ruimte voor je verdriet, dat is gewoon nodig! Wat anderen ook zeggen.

Heel veel sterkte, we zitten in 'tzelfde schuitje.

Espoir

Back to Top
xzxz View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xzxz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 October 2006 at 09:53
hey espoir

ik heb nu geen vriendein meer om uittehuilen want zij heeft nu zelf een vriendje en als ik begin over mijn ex dan zegt zij gelijk hou nu eens een keer op over hem ff over die van mij praten en ik moet haar gepraat elkedag aanhoren een vriendin kan ik het wel zeggen zij zecht dan hele lieve dingen over mij dan is het een beetje over maar zijn kan mij niet ewcht helemaal trosten want zij woonrt in overijsel en ik in limburg

groetjes -xxx- xz
Back to Top
wailian View Drop Down
3stars
3stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wailian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2012 at 05:28
Tranquil shades for example black, stating, chocolates, grey, crushed lime green rock and environmentally friendly become style darlings this time around. Won¡¯t don your UGGS in iced problems. Unless you know very well what on the planet Ugg boot are, you¡¯ll be able to sooner or later Cheap Ugg Boots UK become someone that wants these boots, a treadmill there are several people who also detest them and defintely won¡¯t be captured departed putting them on out-of-doors or inside the house.The fashion graphic designers within this corporation for no reason halt turnover from the newest trend periodicals and so are frequently typically functioning demanding supply a considerably a lot more exquisite uggs hockey gloves accessible for purchase because of their classic boot styles engineering.You could also receive kid Ugg boot that will be suited to quite a few boys and women irrespective of Minimal expense Uggs Important Shorter libido and also place.The cheap ugg sale uk is one very popular brand in the market,they are in beauty appearance,and appealing more young pupils eyes,for this is not only for ite appearance,but also with high quality and resonable price,welcome come to our website to look what is your favorate one!Designed to be donned to get secure and cozy... more functionality than trend.A closer look in the design even though reveals greater comfy boot. ugg boots on sale You know the feeling - You see that perfect thing you just have to have. If you feel that finding a where can i get cheap zgg boots sale is not possible, If the boys obtained their feet back again for the flooring and civilians started off following a fashions of their characters, the boot had been identified simply as cheap ugg uk .The popularity of UGGs increased during the 1960¡äs when Australians began to create their unique boots to keep their feet warm after they had come out of the water. They added a soft sole which was much like an insulated sock. This is where the title UGG boots outlet is thought to originate from here.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 3.910 seconds.