free hit counter
Gebroken Hart - Omgaan Met Liefdesverdriet Homepage
Forum Home Forum Home » Gebroken hart » Hoe heb je zo kort mogelijk een gebroken hart
  New Posts New Posts RSS Feed - wat moet ik doen ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

wat moet ik doen ?

Post Reply Post Reply
Author
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeGe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: wat moet ik doen ?
    Posted: 01áJuliá2007 at 13:36

Ik heb terug contact gezocht mÚ ne jongen waar ik vroeger in de lagere sgool mee samenzat men plechtige communie mee heb gedaan en het eerste middelbaar op de zelfde sgool zat ( 2 jaar geleden). We zijn beginnen chatten , en ... bellen waar hij heel romantisch klonk (!) egt mega lief en alles wa ge maar kunt bedenken , ik heb zelfs de naam van het veulentje mogen kiezen dat toen juist geboren was  dus ik d8 dit zit egt goed da gaat iets mooi worden , dus de dag kwam er aan dat ik naar hem moest gaan maar toen ik daar aankwam (me veel zenuwen !) leek hij zelfs helemaal niet op de foto da hij gestuurd had en we hebben ook ni zo veel gepraat hij deed zelfs vrij belachelijk ! uiteindelijk zijn we een kussengevecht en zo begonne  ik hebtoen heel den uitleg gedaan bij mijn vriendinnen en zei zeiden allemaal :dumpen ! maar ik kon da ni egt ik ik zag die veel te graag maar wat moet ik nu doen ? ik durf nx te zeggen volgens mij zijn mijn gevoeles sterker dan ik zelf wil toegeve maar dan nog  heb ookal zo'n osn leifde gemeten via sms op tv en het kwam op 92 ┤%
Eergistere was er ook een openlucht fuif waar ik me ne jognen heb gekust ni meer alleen kusje op de mond maar toch was da fout van mij want nu heb ik hem bedrogen en wil het hem ook eerlijk zegge da ik da gedaan heb maar ik weet ni hoe ik nu moet doen tegen hem want sinds da ik bij hem was geweest hebben we nog maar 2 keer gebeld en wist ik niet wa zegge en nu zeker niet mee die kusik hoop egt da iemand hier raad voor weet !

Back to Top
loves View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote loves Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01áJuliá2007 at 13:56
Ehm tjaa das moeiijk.. maar vind hij jou nou leuk of niet... okal heeft hij je bedrogen.?? ik snap heel goed dat je vriendinnen zeggen dumpen want wat hij deed was fout maar als je hem echt zo leuk vind en hij jou ook dan... kan je het opzich nog wel is proberen howr maar die kus met iemand anders.. gelukkig was het al niet meer als een klein kusje.. Maar je voelt dus wel veel voor hem want je wil de waarheid vertellen en als je dat durft dan is dat super goed.. vertel het hem dan dat het een ongelukje was.. en dat je er veel spijt van hebt.. (of is dat niet zo ) nou in iedere geval je wou t niet.. en je hebt nog niet eens verkering met hem.. dus en ja jij verteld het hem en zeg dan ik voel zoveel voor je anders zou ik jou dit toch niet zomaar vertellen.. en vertel het heel rustig als hij echt ook van jou houd.. en ziet dat jij spijt hebt dan moet hij het jou eigenlijk wel vergeven hoowr.. en ja als hij een beetje boos is moet je dat ook begrijpen want hij is natuurlijk teleurgesteld maar HE dat was jij toch ook wel van die foto dat hij een beetjj erg belachelijk deed en zo maar.. de kans zit er in dan hij boos wordt.En teleurgesteld heb je veel kans mee met teleurgesteld dan he maar dat is te begrijpen maar dat zegt niet dat hij jou niet vergeeft.. Enne.. jij wil of hebt het ene van hem toch ook vergeven..? maar jij wil het hem vertellen dus tjaa vertel het hem heel rustig als je tijd hebt het beste in real live niet aan de telefoon of msn.. Nou als je het echt gaat doen sterkte maar he t was maar een kusjes hij heeft jou ook bedrogen en je hebt nog geen verkering dus zoveel fout gaan kan er tog niet..? nou sterkte meid doeii doeii
Back to Top
GeGe View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeGe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01áJuliá2007 at 14:05

we waren eig wel al samen maar eer wanneer we tijd hadden voor elkaar te zien :s en hoe bedoel je hij mij bedrogen , bedoel je dan op die foto ? en ik weet egt ff ni meer hoe ik nu meot doen tegen over hem ?

bedankt al dat je wilt helpen.

Back to Top
loves View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote loves Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01áJuliá2007 at 14:42
Jaa met bedrogen.. is eigenlijk een groot wordt maarjaa die foto
Back to Top
vikje View Drop Down
5stars
5stars

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vikje Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05áJuliá2007 at 17:06
hey GeGe ,
ik heb je al uitgelegd dat die kus te ver gingdat was totaal niet de echte GeGe die ik ken ! Jij zou normaal je vriend nooit bedriegen !Maar meid je moet met hem afspreken maar egt afspreken voor nen cinema ofzo dat je iets te doen hebt en dat je je echt kan amuzeren maar je moet egt contact houden met hem trouwensmet mij ook !!!

xxx vikje xxx ;)
GROETJES!!! DIKKE KNUF EN KUS ;-)!!
Back to Top
onbekend12 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote onbekend12 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30áMeiá2012 at 16:05
ik had laatst met een jongen maar hij heeft mij gedumpt via een sms, iedereen zei je moet hem vergeten hij is je niet waard maar IK KAN HEM NIET VERGETEN na een paar weken later ging ik hem spreken ik zei zovan: Ik wil je terug jij mij ? Hij zei : zullen we alleen vrienden blijven? Ik: oke... Toen ik thuis was moestg ik gelijk janken ik was helemaal kapot me hart was gebroken maar ik wil hem vergeten en verder leven maar ik weet niet hoe ik hem moet vergeten.. Kunnen jullie mij helpenj ??
xx
Back to Top
onbekend12 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote onbekend12 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30áMeiá2012 at 16:08
Hoii gege,

mijn vriendin had precies dezelfde probleem alleen dit had getongt met ee nandere jongen terwijl die met iemand anders had. Ze had er heel erg spijt van enz. Ik bedoel als je een jongen een kusje op de wang geeft vind ik dat je het niet gelijk ┤bedrogen┤kunt noemen Ik vind dat je bedrogen alleen kunt noemen als je vreemdgaat of met andere jongent ZOENT/TONGT
xx
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.734 seconds.